Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2015 22:30 - Шехерезада, русалката и ти
Автор: veshtica1 Категория: Тя и той   
Прочетен: 727 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.04.2015 10:41



В тъмния запушен бар се извисява енергичния глас на внушителната негъка и малкия й черен оркестър.

Текилата се лее като дъжд и освежава и най-уморените тела.

Седим погълнати и опиянени от атмосферата, със светещи очи и зачервени страни.
Ти облегнал ръка на бара, аз седнала в теб, гушната. Ръката ти е на дупето ми, гали грубия плат на червената ми ленена рокля, бедрата ми са почти голи, а черните ми сандали с тънки каишки приканват погледите към изящните ми глезени. От време на време те целувам по врата иззад ухото и разрошвам косата ти. Погледа ми се рее невиждащо, непрекъснато те искам.
До нас на бара изкусителна самотна блондинка в черна рокля се поклаща в ритъма на музиката, отпива от питието си и от време на време поглежда към теб с недвусмислен поглед. Опитвам се да не й обръщам внимание, но тя е толкова изкусителна и нахална..

Каня те да танцуваш, но ти се дърпаш. Знам че накрая ще те навия и за това не се оказвам. Увивам се около теб като тютнев дим, изкушавам те....Седиш си на високия сток и пушиш..
Аз съм права между коленете ти с лице към теб и искам да те целуна. Изведнъж усещам нежни хладни ръце на раменете си и нежно ухание на теменужки зад гърба си, примесено с греховния дъх на текила и цигари. Хладните ръце се спускат към гърдите ми, минават бързо през тях и виждам бели нежни ръце с розови нокти да се докосват до гърдите ти. Усещам нежен език в ухото си, цялата настръхвам. Виждам как дънките ти се изпъват, а очите ти светят необикновено и гледат в мен и зад мен..блондинката..

Нахалната изкусителка почти ме избутва и застава между нас. Ревността ме разрязва на две като мачете, сърцето ми бие лудо, не знам какво ще направя..Четири ръце галят тялото ми..и разгневеният ми мозък се предава на възбудата и обиква сластната целувка, с която те дарява русалката..Хващам лицето й с ръце и вкарвам език в устата й. Целувката ни продължава цяла вечност..Аз съм оргазъм, негърско стенание, ръце изгарят тялото ми. Усещам пръсти да се прокрадват навсякъде по мен..Целувам, полудявам, горещината на три тела е бедствие, неугасим пожар.

Ръката ти ме дърпа, правя несигурни крачки, виждам те пред мен, повел вещица и русалка след себе си:-)...Не знам къде, но знам защо и това ме подлудява..Пощурелият ми мозък заглушава последните писъци на ревността..

Тъмната поляна е влажна и прохладна. Разлистените дървета прикриват светлините и приканват към тайни удоволствия.
Русалката ме притиска до ствола на дървото. Целуваме се, ръцете ни галят телата..Ти се притискаш зад нея и я целуваш по врата, засмукваш ушето й..Притискаш твъдрата си мъжественост в мекото й дупе..Ръката ми се пресяга през тялото й гали главичката ти, която се подава нетърпелива от разкопчаните ти дънки..

Блондинката се обръща към теб се целувате дълго и мокро..Ревността ме заглушава, разтърсва ме ...Блондинката се смъква на колене пред теб и аз усещам как хващаш лицето ми и вкарваш език в устата ми, целуваш ме мокро, грубо, почти полудял..
Русалката поема мъжествеността ти, направо я поглъща, ти трепериш от възбуда и езика ти в устата ми не знае какво прави..почти се задавям..Не издържам от възбуда и ревност...Хващам русалката за раменете и приклякам на колене..Обръщам я към мен и двете падаме на влажната трева една срещу друга..не мислим много.. Ръцете ни се оплитат една в друга и оставаме без бельо..Ти се навеждаш над нас и ни целуваш по лицата безразборно - ту мен, ту нея..Мъжествеността ти стърчи между лицата ни..два езика си играят с главичката ти.. Не те давам повече..избутвам русалката и те поемам в устата си ..Смуча те, играя си език, цялата съм мокра и трепереща и нечуваща..Заставам на колене и усещам пръсти в мен..Тя ме люби, а аз любя теб..Усещам езика й как се плъзга по дупето ми и приближава обещателно към женствеността ми..Хващам с ръка напращелия ти пенис и започвам да го галя силно и нежно, езикът ми смуче главичката..Нежни бели пръсти ме любят, свършвам и заедно с това в устата ми се излива горещата ти бяла възбуда..

Сядаш на тревата до нас ..Аз се обръщам към скъпата ни русалка и я побутвам на тревата..Заставам на колене между загорелите й красиви крака и облизвам нежната й женственост..Прокарвам пръсти между устничките й и вкарвам пръстчето си в нея..Любя я, ти ме галиш по косата и деликатно навеждаш главата ми..Целувам я, облизвам женствеността и вкарвам езика си в нея..Толкова съм възбудена..Любя я и езика ми е пенис....Тя е мокра, възбудена и аз колкото нея..
Опиянени и свързани от страстта без думи, двете се отделяме една от друга и лягаме на тревата..галим се..ти ни целуваш..ние те целуваме...и двете свървшаме заедно, приглушени стенания ехтят между дърветата...

Тази вечер ще те искам още 8 пъти:-)
 



Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veshtica1
Категория: Тя и той
Прочетен: 9650
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930