Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2016 15:38 - Валерия
Автор: erryv Категория: Изкуство   
Прочетен: 3466 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.02.2016 18:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дванадесети февруари. Два дена преди Свети Валентин, стоя вкъщи и се взирам в отражението си. Рус, с леко раздалечени пъстри очи, по голяма долна устна отколкото горна. 
Този срок съм втора смяна, така че не ставам рано. Взимам раницата си и излизам за училище. Ходя към спирката на трамвай двадесет и забелязвам колко хубав е днешният ден. Заслушвам се в градския глъч, неспиращото движение на коли и хора по булеварда. След две спирки слизам, за да изчакам Вал.
С нея се познаваме от прогимназията. Харесвам я от шести клас и вече трета година не се престрашавам да и споделя. Валерия е от съседния квартал и се премести в моя клас. От тогава сме винаги заедно.
Сега отново сме в една гимназия и обикновено следобед учим в дома и. Понякога, когато е съсредоточена в някоя задача,  я гледам тайно - с черна, права коса до раменете, и сини очи, тя ме заплени в първия миг, когато я видях.
И ето - идва в черните дънки и тъмносиньото яке от миналата зима. Усмихвам и се и тя ме прегръща. Беше минала през Dunkin" donuts и ми подаде едната торбичка. Вътре имаше един син рошко, любимият ми. Чукваме се с донътите и с усмивка ги изяждаме. В трамвая тя се хваща за мен, за да запази равновесие и след малко слизаме. Почти пред училище си открадвам още един поглед към нея и виждам че и тя ме гледа. Засмиваме се и влизаме в сградата.
Вече виждам нещата различно. Ще използвам празника и ще и призная. Ще бъда нейния принц в блестящи доспехи, носещ пица със зеленчуци на моята принцеса вегетарианка. Ще превърнем София в града на любовта, поне за вечер и ще се потопим в него. Времето ще спре и заедно ще обикаляме улици и площади. 
Ще живеем в този миг. С моята Валерия. 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: erryv
Категория: Изкуство
Прочетен: 13250
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031